کانکس نگهبانی
نوشته شده توسط : amin

 

کانکس نگهبانی و کیوسک حراستی نوعی از سازه های پیش ساخته میباشد ، که در سردرب مکان ها عمومی ، پاساژ ها ، پارکینگ ها ، اماکن مهم اداری ، موسسه های دولتی ، انبار ها ، بانک ها و مکان هایی که ورود و خروج مورد بررسی و نظارت قرار میگیرد.کانکس نگهبانی از جمله پرکاربرد ترین سازه هایی است که اصولا در محل ورودی موسسات، اداره ها، شرکت ها و … قرار می دهند. یک نگهبان یا چندین نفر در این کانکس حضور خواهند داشت و از شرکت مربوطه محافظت می کنند.

 

ابعاد کانکس نگهبانی

 

ابعاد کانکس نگهبانی ممکن است متفاوت باشد، بیشتر به تعداد نگهبانان مورد نیاز شرکت بستگی دارد، کانکس های مربعی برای یک نفر کافی است ولی در صورت زیاد بودن نگهبانان باید آن را بزرگ تر طراحی کرد.

انواع مختلفی از کانکس نگهبانی تا به امروز طراحی و ساخته شده است که قیمت این کانکس ها به جنس مصالح بکار رفته شده و ابعاد کانکس بستگی دارد.

برای سفارش کانکس افراد می توانند طرح مورد نظر خود را به طراحان اعلام کنند یا اینکه می توانند با کمک گرفتن از مشاوران ما یک طرح ویژه و زیبا مطابق با حرفه و شغلی که دارند خلق کنند.

قیمت خرید این کانکس ها ثابت نیست، با گران شدن مصالح، قیمت این کانکس ها هم افزایش پیدا خواهد کرد، انواع مدل  کانکس نگهبانی ارزان   یا لوکس در موارد مختلف برای شرکت های متعدد ساخته می شود.

امروزه نوعی از کانکس با ساختار شیشه ای  بسیار پرکاربرد و پرفروش است زیرا ساختار شیشه ای به نگهبان کمک می کند تا با دقت بیشتری اطراف خود را ببیند و در صورت بروز مشکل آن را رفع کند.

برخی از کانکس های نگهبانی باید ماندگاری بسیار طولانی تری داشته باشند زیرا نیاز است تا این سازه به مدت طولانی در یک مکان مشخص  قرار گیرد، این نوع کانکس را کانکس نگهبانی سنگین می نامند که برای استفاده طولانی مدت مناسب است، در کارخانه های دائمی، این مدل کانکس ها پیشنهاد می شود.

کانکس نگهبانی ارزان

 

کانکس نگهبانی ارزان به عواملی از جمله معمولی ترین نوع کانکس نگهبانی، کانکس نگهبانی ساده است که تا حد امکان هزینه های اقتصادی ساخت کانکس در آن کاهش پیدا می کند. با اختیار داشتن این کانکس یک محیط مناسب برای فعالیت نگهبانان فراهم می شود.

 

از جمله تفاوت های بارزی که بین کانکس نگهبانی ارزان و کانکس نگهبانی شیک وجود دارد، جنس مصالح بدنه کانکس است که در کانکس ساده از مصالح نسبتا مقاوم ولی ساده تر استفاده می شود. کانکس نگهبانی شیک نیز از متریال و طراحی خاص و منحصربفرد بهره میبرد.

 

هر شرکتی یا سازمانی  با هر بودجه ای که دارد می تواند کانکس نگهبانی منحصربفرد  خود را سفارش دهد، برای مثال برخی از شرکت ها برایشان ظاهر و زیبایی کانکس نگهبانی اهمیت بسیار زیادی دارد، در این موارد می توان از کانکس نگهبانی کامپوزیتی  و یا کامپوزیت و چوب استفاده  میتوان کرد که زیبایی ویژه ای داشته باشد و نظر دیگران را به خود جلب کند.

گاهی ممکن است شرکت مورد نظر با یک رنگ و آرم خاصی شناخته شود، در این موارد هم می توان کانکس نگهبانی را مطابق با آن رنگ و آرم طراحی کرد.

 

در مدل کانکس نگهبانی ارزان شما باید از تعداد نگهبانانی که می خواهند در کانکس حضور داشته باشند، مطلع باشید تاکه بهتر بتوانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اصولا این کانکس برای تعداد یک نگهبان سفارش داده می شود. کانکس های پیش ساخته نیز موجود هستند و افرادی که می خواهند در یک بازه کوتاه کانکس مورد نظر خود را تحویل بگیرند، می توانند از بین کانکس های پیش ساخته انتخاب کنند.

 

کانکس نگهبانی شیک

 

کانکس نگهبانی شیک به جزئیات بسیاری توجه خواهد شد، اصولا در ساختار بدنه این کانکس از نورپردازی ویژه استفاده می شود تا زیبایی و جلوه خاصی به کانکس نگهبانی ببخشند و در ضمن حتی برخی از طراحان از سبک های خاصی استفاده می کنند.با به کارگیری برخی مدل های چوب، بدنه کانکس  شیک و لوکس طراحی می شود. مسلماً هزینه سفارش کانکس نگهبانی شیک بیشتر از کانکس ارزان و ساده است، زیرا از مصالح و قطعات زیبا و جذاب در ساخت آن استفاده می شود.

 

هتل ها و مکان های تفریحی و پربازدید از این کانکس ها سفارش می دهند زیرا همواره افراد زیادی به این مکان ها مراجعه می کنند و زیبایی و شیک بودن در این محیط ها بسیار اهمیت دارد به همین خاطر تا جایی که امکان دارد یک کانکس نگهبانی شیک و خاص سفارش می دهند.فضاهایی که به کانکس نگهبانی شیک نیاز دارند می توانند با مشاوران و طراحان گفتگو داشته باشند تا یک طرح جدید و ویژه برای آنها آماده کنند،

 

اصولا در این مواقع در اتاق فکر گفتگو می کنند تا نتیجه کار مورد رضایت مشتری قرار گیرد. در بعضی از مکان ها ظاهر در اولویت قرار دارد . در واقع شرکت تمایل دارد با صرف هزینه بیشتر زیباترین و خاص ترین کانکس را تحویل بگیرد. در این موارد کانکس های سوپر لوکس به مشتری پیشنهاد می شود، این کانکس ها زیبایی بسیار بیشتری نسبت به نمونه های قبلی دارند و بیشتر در محیط های ویژه و خاص استفاده می شوند.

 

در ارتباط با ابعاد و اندازه این کانکس باید بدانید که به تعداد بستگی دارد و ساخت یک کانکس شیک تک نفره الزامی نیست. شما می توانید مطابق با نیاز شرکت  یا هتل در ابعاد بزرگتری آن را سفارش دهید، همچنین اگر می خواهید زودتر کانکس مورد نظر خود را تحویل بگیرید، می توانید از نمونه های پیش ساخته نیز استفاده کنید.

 

قیمت کانکس نگهبانی

 

قیمت کانکس نگهبانی به عوامل متعددی از جمله ابعاد، متریال و امکانات قرار گرفته در آن دارد که با توجه به این موضاعات میتوان قیمت یک سازه را برآورد نمود از این جهت برای دریافت قیمت و مشاوره با کارشناسان ققنوس کانکس خاورمیانه در ارتباط باشد.

 





:: برچسب‌ها: کانکس نگهبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: